torsdag 27. januar 2011

Hvis jeg skulle betalt full pris!

Har blitt en god del shopping i det siste, ble en tur til byn både lørdag, tirsdag og i går denne uken! Det er utrolig mye salg nå. Shoppingen har egentlig foregått i alle slags butikker, men de virkelig kuppa har jeg vell kanskje gjort på cubus:-) var der den første dagen FINaL sale begynte, fant utrolig masse barneklær å voksen klær i alt fra 29,- 39,- og 49,- uansett førpris! Har ikke kommet så langt å tatt av merkelapper å fått vasket enda, så tok å regnet ut alt jeg hadde kjøpt. Altså den fulle prisen! Gjett hvor mye jeg hadde handlet for om jeg skulle betalt full pris på alt?!

Fantastiske 16 423,50 ,-

totalt har jeg betalt 7127 ,-

Det vil si jeg har faktisk spart 9296,50!

Å her kommer forskjellen på gutt og jente:

Jeg ser det som spart, Øyvind ser det som brukt!

Det er ikke gæærn altså.. Lillegutt har garderoben klar til han kommer, Emma har fått ny garderobe i neste strørrelse,sko, smykker å litt leker. Å ikke minst meg selv, har blitt en god del strømpebukser / tights, tunikaer, undertøy!!, smykker, hårprodukter, sminke og smykker!


 Jeg har  faktisk ikke fått rotet meg til å kjøpe slike øredobber føre nå, men de er jo bare så lekre, de blå å sorte er fra NORA.. Kunne liksegodt kjøpe flere farger, passer jo til det meste!

Men noe av det morsomste var vell såpeboblene!
 små ting store gleder!
Det stemmer hvertfall her i huset :-)

Nok engang ble det flere par med svarte støvletter! Men er det noen der ute som vet om ett sted man kan få kjøpt brune? Jeg begynner å bli desperat!

10 kommentarer:

Mette sa...

Woooow ! Du har jammen gjort ett kupp ja :D Steike ! ! !
Eg har ikkje handla noe særlig på salg, fordi pengane har gått til blåtur eg har planlagt for meg,gubben og ett vennepar 17 feb:) Men tar det igjen m shopping, ingen problem det liksom ;) hehe...
Ingen peiling på brune støvletter..
Eg ser helst etter støveletter uten hel, svarte :):)

Fam. Lia sa...

Ingen ting slår et godt kjøp...Jo flere jo bedre. Rene lykkepiller!!! Hilsen i fra Brevik(tidligere Krabberødstrand)

Katrine Helen sa...

Fantastisk :D selvfølgelig er det spart, du måtte jo kjøpt klær til deg og barna uansett ;) og de øredobbene er super lekre! hvor har du kjøpt de?

Little angel lost sa...

Wow, så kjekt! Elsker å komme over ting på salg og virkelig føle at man har gjort et kupp, hehe :D

Og det er helt klart penger du har spart :D :D

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Så fantastisk kupp! Det er bare så herlig når man er så heldig!

Ha en fin kveld!

Klem

marita sa...

Oioi, du har virkelig funnet mange kupp :) Det er noke av det beste som finns.

Her i Bergen har dei fine brune støvletta på Bianco vertfall :)

Iris sa...

Her var det masse spennende! Salg er farlige greier for en tenker jo fort "det er jo så billig", men blir fort penger av det! Var på salg i romjulen og fant meg noen nydelige brune pumps, foret med lammeull og veldig gode å gå med :-D

Lise sa...

Ja det er utolig deilig når det er salg, føler en får så mye mere får pengene, noe man faktisk gjør.. Hehe.. Fremover blir det bare kjedelig shopping, som listverk til huset osv. Så da måtte jeg slukke tørsten på januar salget på klær først :-)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Hvor kjøpte du dobbene henn?

Lise sa...

kjøpte to par på juvelen på herkules, kosta 400 ,- pr. stykk.. Åsså kikka jeg litt på nettet når jeg kom hjem.. så bestillte fra nettsalongen til 80 ,- stykke..Jeg reagerer bestandig om de ikke er ektet, men ikke reagert på disse, å de er faktisk PRIKK like de som var førti ganger dyrere :-)