tirsdag 25. januar 2011

LITT FORANDRINGER PÅ GIVEAWAY!

Etter en god del hendvendelser på mail, fant jeg ut at den siden jeg opprettet på facebook ikke gikk ann å invitere venner på!

Derfor har jeg satt opp dette arrangementet.


Bli medlem og inviter venner og kjente!

For dere da som har sendt meg mail og IKKE har facebook. Dere lager da kun ett innlegg på bloggen med bilde og tekst til min blogg. Å dere er så godt som med på all morroa :-) (husk å legg link til innlegg i kommentarfeltet, slik at jeg finner frem)

Dere som ikke har noen av delene: Send da en mail til lisetrygsland@hotmail.com merket GIVEAWAY.

Da håper jeg virkelig ikke det ble noen missforståelser! Alle kan nemmelig være med :-)

13 kommentarer:

Mette sa...

Har sendt invitasjoner :)

Kine Elisabeth Kaarstein sa...

Har blitt medlem av 3 snart 4
og har trykket deltar på arrangemenge :o)

mammaLise sa...

Så bra det ble fikset. Prøvde nemlig å invitere i stad, men fant ikke ut av det. Nå derimot klarte jeg :)

Grysom sa...

jeg sendte innvitasjoner med link via melding på face i går :) å i dag har jeg innvitert mine venner gjennom innvitasjon til arrangementet :)

marita sa...

Inviterte ved å dele link til den gamle sida i går, og no er invitasjona til eventen sendt :) Link til giweawayen er fremdeles på bloggen min også :)

Marthe Elisabeth sa...

Da er jeg medlem av både arangement og gruppen din, og invitert 30 stykker til å være med :)

Marthe Elisabeth sa...

Da er jeg medlem av både arangement og gruppen din, og invitert 30 stykker til å være med :)

Marthe Elisabeth sa...

Da deltar jeg og er medlem. Har også innvitert 30 stykker (som kan ha interesse av konkuransen) :)

Silje sa...

Invitert ved å dele link på facebook siden min og ved å skrive i bloggen min ! ;)

Silje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
HildeM - Lykkelig med liten sa...

Invitert og krysser fingrene!

Klem

Fam. Lia sa...

jeg deltar,er følger av bloggen din, blitt medlem, invitert og legger ut link på min blogg.

Lise sa...

Så flott :-) Dette blir spennende :-) Gleder meg virkelig til dette her :-) Ha en fortsatt flott helg alle sammen!