onsdag 5. januar 2011

når det "klær" i fingrene!!

Hadde meg en aldri så liten shopping runde i går!! Tenkte med meg selv at, jøss å KRØSS det er jo ca. bare 3 månder igjen til vi får en guttebaby, så da blei det litt småtteri til sneipen.. Å litt Hello Kitty til Emma.. Hun elsker nemmelig det..


Denne gangen skal jeg bare gå til innkjøp av sparkebukser! LENGE LEVE SPARKEBUKSER!!!
er det kanskje noen som har en god nettbutikk å annbefale???








 















Å når jeg finner noe jeg liker, eller syntes var søtt.. kjøper jeg samme i forskjellige størrelser :)
Husker nemmelig jeg hadde slike type "dresses" med knyting på siden til Emma. å de blei flittig brukt!

En søt sovepose, Emma sov med tvangstrøye som jeg kaller det..



Må bare si at på LINDEX hadde de utrolig mye fint til GUTTEBABYER!! de andre butikkene var det rader på rader av jenteklær å kanskje en hylle med gutteklær!
noen tips?


Truser til Emma som ikke bruker bleie :) Å en JOHA pysjamas..


Nå skal jeg vaske å kose meg!!

Trur faktisk dette er den første gangen jeg har kommet hjem fra en bytur å ikke kjøpt noe til meg selv!
Den runden tar vi i morgen :D

Da er det innkjøp av flis til begge bada i det nye huset! jeg lurer litt på å gå for 30*60  HVIT MATT flis! å mørke på gulvet!

9 kommentarer:

Linn sa...

Her var det mye lekkert! Passende for en liten prins :)
Åååh,misunner deg innkjøp av babyting asså. Det er jo sååå kos <3

Therese sa...

Så mye fint du har kjøpt :):)

Anonym sa...

Sååå mye fine klær! :D

Fru Jacobsen sa...

Så mye fint du har kjøpt. Vi bruker å handle en del på ellos.no, laredoute.no og sparkjop.no

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Flotte klær :D

veronika Døli sa...

ååh nydelig!! Nå skal vi shoppe masse gutteklær snuppa <3

Lise sa...

har på følsen at det blir som sist! kommer til å legge bort klær som allerede er for smått før man rekker å bruke det.. Har en stor ikea boks med klær til emma som fortsatt har merkelappen på :P Men morro er det.. man får en viss overtenning :P

Lise sa...

så masse søte gutte klær! kjenner det blir litt babysug i magen min når jeg ser så smått tøy :) her er lille banet blitt en liten gutt :D

Lise sa...

Ja helt utrolig fort de vokser, derfor jeg kjøper alt av sparkebukser nå.. hehe.. Det er liksom en babyting.. De blir jo så fort store til å gå med det.. Så nå skal det utnyttes til det fulle og hele :P