onsdag 19. januar 2011

Navnet har falt på en gal ku!

Ja nå tror jeg virkelig vi faktisk har blitt enige om guttenavn her i huset, hvertfall meg å Emma.. Trenger fortsatt litt tid på å overbevise Øyvind, Han syntes nemmelig det er ett litt spesiellt navn! Men kjenner jeg reglene rett, 2 mot en, vi pleier alltid å vinne :-) Mannfolk her i huset er fortsatt underbemannet, å vi jenter skal utnytte oss av det fullt å helt fram til * * * * * * * kommer :-)

Kan dere gjette hva vi har kommet frem til kanskje ?


Over senga til Emma henger det to tippåtåer! Dette er Sissel og Aud som Emma kaller dem, det er to av barnehagetantene :-) Emma snakker så grusomt i søvnet.. Så nå har kuene fått navnet Sissel og Aud :-)

Aud og Sissel



9 kommentarer:

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Åh, jeg vil vite hva dere har kommet frem til :)

Haha, så morsomme kuer :)

Tine:) sa...

Er det kanskje Ferdinand? :)

Julie sa...

Audund, kanskje ?
Jeg tok sissel og Aud som et hint ;-)

Vi venter selv en gutt :-)

Lise sa...

haha, Audund.. passa fint hvis man tenker på sissel og aud, men må nok desverre skuffe dere der :)

Gratulerer med Gutt :-)

Mette sa...

Wææ :D Nå gjør du oss nyskjerrige :P siii det da ;D Håpløst å gjette på noe sånt :P hehe..
Artige kuer :D hehe

veronika Døli sa...

Haha søte kuene til Emma!!

Hvorfor har ikke jeg fått høre navnet? Hehe.. kansje fordi tlf din er død :P:P Fått fikset den eller?

Tove `blogg verden sa...

Spennende med baby i vente : ) Heldig du er som får bestemme navn da ; ) Her har mannen sine forslag blitt brukt på de 2 yngste og den 1 møttes vi på halvveien ; )
Tenkte Ferdinand...For Dagros kan det umulig være :p
klem Tove

mammaKine sa...

Så koselig med bebis på vei! Spennende med navnvalg. Søte kuer! Ha en fin kveld :-)

Lise sa...

Kule de :-) blir også en av premiene i giveawayen, sammen med en haug med andre ting. Skal bli spennende :-)

Ja Veronika, den er nok så godt som død enda, de har ikke klart å overføre nr. mitt til det nye simkortet så må vell vente på nytt regner jeg med ;-)

Navn valg er spennende, tror faktisk det blir det jeg tenker på.. :-)