mandag 17. januar 2011

Salg, salg og atter Salg :-) Få opptil 89 % avslag her!


Trykk på linken over å få GODE tilbud ;-D
Den beste lekebutikken på nett har opp til 89% avslag på mengder av varer, nå skal jeg inn å shoppe litt babyleker :) Vurderer ett dukkehus fra Lundby til Emma også.. FORRESTEN, DUKKEHUS FRA LUNDBY BLIR OGSÅ EN DEL AV PREMIENE I MIN GIVEAWAY SOM KOMMER SNART :) 

Dere burde også ta en titt på produktene som kalles jabadabado, utrolig hærlige ting.


Når det først er salg, så man jo benytte seg av det :)
Snekkebukse og 7 hvite bodyer! Nå begynner prosjektet med figurene som skal trykkes på :)

Hvis ikke jeg får gutt nå! Så vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre med alle de klærne jeg har kjøpt inn! Jaja..

Kanskje han blir en god blanding av Øyvind og pappa ?
 
Lillemor har også fått en hel del denne gangen! Pakket det inn, å hu var helt i ekstase over å få pakke :) Det beste som finnes er å glede sine barn. Det hun ble mest glad for var Mikkemus koppen da kom de søte små ordene, jeg er glad i mamman min :) fikk også mikkemus skål og tallerken (jeg knuste nemmelig den ene mikkemus koppen her om dagen, så har vært litt krise for en bestemmt liten frøken).  OleBrumm sengesett  Hårstrikk å Kitt. Emma fikk Kitt av Martine, Veronika og Kristoffer til jul, å det falt rett i smak. Ikke bare leker vi med det, men hun har blitt en reser på farger. Så nå er 12 nye farger innkjøpt. Rosa, rødt, blått, grønnt og lilla tar hun aldri feil av lengere :)

Men selvfølgelig! Ingen gave er bedre enn kjærleik ;-D

(Synts denne rosa strikka genseren var så utrolig søt med de hjertene på. )

Og en aldri så liten sløyfe til å ha i håret også.

 En joggedress for mye skader jo heller ikke..



 Å til slutt litt til mor også, de dødningshodene er vell ikke helt meg, men den var utrolig nydelig å ha på seg. Pluss at den er lang, deilig det når man bare går i tights fortiden :) 2 tights og noen svarte og hvite singletter ble det også!



Om Øyvind syntes det er like morsomt med salg kan vell kanskje diskuteres.


Men ett lite tips til alle der ute som har mannfolk som klager, send de en tur til byn i ny og ned, slik at de faktisk ser at en bukse til en 2åring ikke koster 50 kr. med bortimot 2-300!
Gjorde det med Øyvind å det fungerte faktisk. Når han fant en pysjamas til 500, sto han med hakeslep i butikken ! hehe

Imorgen skal jeg virkelig gi dere en god oppdatering på vårt mor og barn prosjekt! Vi har sluppet en gal ku løs.. GLED DERE, DET GJØR JEG!

9 kommentarer:

Silje sa...

Hei! ;)
Tusen takk for fine kommentarer inne på siden min.

Åh kan tenke meg det er ei prinsesse som er veldig stolt over alle de fine klærne du har kjøpt og en prins som får masse kule klær da han kommer.

Ønsker deg en fin fin kveld videre.
Klem

Little angel lost sa...

Salg er gøy! hehe! Tror nok jeg må ta turen innom å titte litt, se om jeg finner noe mer til Malin i bursdagsgave :)

Linn sa...

Wow,så mye flott du har funnet til dine søte små :)
Kjekt med salg ja,for klær koster!
Og de vokser jo uten stopp....

Forresten,dæver av de bildene ;D
Flotte karer hehe!

Pia sa...

Menn skjønner seg ikke på dette med salg, vet du...
Det er skjønt å handle på salg! Og lurt! Du har gjort mange kupp!

Katrine Helen sa...

åh eg elsker salg! og blir jo handlet mest til vesla for tiden, så takk for tips :) heldig jenta di som har så snill mamma :)

Mette sa...

Jammen har du handla masse fint !
Takk for tipset :D kjempe ! !:):)
klem

Bente sa...

Takk for kommentar på inlegget mitt om samspill.
Del gjerne med dine lesere så flere kan kommentere og få sjansen til å vinne singsangkort:)

Så mange fine klær da gitt.
Den trøya var litt stilig synes jeg, selv om dødningshoder ikke er helt meg heller:)

Lise sa...

Ja det ble utrolig masse flott, spør du meg hvertfall :-) Nå blir det vell en liten pause med kles shopping. På tide å shoppe listværk, fugemasser til bad osv. Men det er jo tross alt en ganske så stor smule fra kles shopping.. Får ikke det samme behovet dekket :-P

Anne-Celin sa...

Jeg ser ingen link til dette nettstedet jeg?? er jeg blind?? hehe. Kunne veldig gjernte tenkt meg å tittet litt der ja :)