mandag 24. januar 2011

Stor giveaway, for store å små..

Bli med på facebook og vinn flotte premier!

 Her er det over 30 premier..
jo fler som blir med, desto fler premier!


 Dette gjør du for å bli med på giveawayen!

                               1.     Bli medlem av 3 snart 4 på facebook
                               2.     Inviter venner eller bruk bilde under på din blogg med link hit

(skriv gjerne bloggadressen din her eller på facebook, å hvor mange du evnt. har invitert på facebook)

klikk på bilde eller HER for å delta..
 



+++ her blir det overraskelser! Så følg med!






Jeg kommer til å komme med innlegg om hver å en premie fra hver å en sponsor! Så følg med når jeg tester produkter :-)


TREKKNING AV PREMIER 27 FEBRUAR!

38 kommentarer:

Grysom sa...

Flott give away:)
har postet det på bloggen min.. men den har passord men har 70 faste lesere..
og så har jeg delt og innvitert 350 stk på facebook :)

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Jeg er med. Har delt siden din på facebook, og skrevet på bloggen min :)

Spennende, med så flotte premier :)

Mette sa...

For en flott giveaway ! !Kjempe!:)
Eg har delt på facebook, blitt medlem og laga innlegg på bloggen :)
http://viibakken12.blogspot.com/2011/01/giveaway-pa-lises-blogg.html

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Kjære tid for en giveaway Lise!!! :D Jeg blir MER enn gjerne med!! Hadde DØDD for det dukkehuset liksom! :P Og ALT det andre i grunn :P

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Oi... Glemte å si... Har invitert alle mine venner på facebook og blitt medlem :)

camillas sa...

Jeg har invitert alle facebook-venner og blitt medlem! Super giveaway!! :):)

Jatte sa...

Bliiiiir med :D meldt meg inn og invitert alle venner!! :))
Sykt masse premier da!

Klem jatte .

Linn sa...

Jeg er selvsagt med på moroa :D
Delt link både på face og blogg :)
Juhu!!

Linn Hege sa...

Klart jeg vil være med her=)
Har blitt med på FB siden din=)=) også invitert vennene mine=)

Kristina - Mamma til en Prins! sa...

Ååå jeg er med:D Jeg legger igjen linken til innlegget på facebook siden din og skriver all info og hva jeg har gjort der om det er greit:)

Katrine Helen sa...

åh så gøy:) alltid spennende med give aways! jeg har lagd innlegg, delt på facen og innvitert :) http://bellamiogmeg.blogspot.com/2011/01/give-away_24.html

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Så herlig. Jeg er med og har skrivet om konkurransen på konkurransebloggen min: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/01/giveaway-hos-3-snart-4.html

Har også delt på facebooksiden min!

Krysser fingrene!

Klem fra Hilde

Yvonn Ødegård Østensen sa...

Invitert 500 på facebook og deler link. Her er eget blogginnlegg :
¨
http://gojinta84.blogg.no/1295903732_give_away_p_3_snart_4.html

marita sa...

Wow, detta må vere tidenes giweaway! :) Har linka på hovedsida på bloggen min - http://maritalykke.blogspot.com og invitert facebookvennane mine med :)

Ylva sa...

Da har jeg laget innlegg på bloggen min, og likt på facebook. Spennende å være med på konkurranse! :-)

mammaLise sa...

Jeg er med :)
Har delt på facebook og delt i bloggen min :)

Iris sa...

Her var det mye fint gitt :) Jeg får desverre ikke vært med siden den er Facebookbasert :(

Pia sa...

Spennende med giveaway! Og så mange flotte premier!

Marthe Elisabeth sa...

Blitt medlem og deltar. Også innvitert 30 stykker. :)

Camilla sa...

Ohh.. Kult. Jeg har sendt ut til alle jentevennene på FB :)

Turid sa...

Giveaway er spennende,jeg er med:)

Lady E sa...

Ja dette må jeg jo være med på, lager et innlegg på bloggen min, og enda en link på siden =)

Camilla Mikkelsen sa...

Jeg har invitert alle aktuelle venninner på facebook :)

Little angel lost sa...

Flott give away:) weeee!
har postet det på bloggen min og blitt medlem på facebook! :)

Silje Kristin sa...

Skal lage innlegg i bloggen min :)

Koslig å se at det er flere som skal ha baby ;)

Laila2207 sa...

Jeg er med:-) Har invitert på facebook, så nå krysser jeg fingre og tær :-)

Ingunn sa...

Så flotte premier da!!

Jeg har blitt følger og laget et innlegg på bloggen min :)

Lise sa...

Jaaa det er masse flott, har gledet meg såå til å holde denne giveawayen! Å bedre skal den jaggu bli også :-)

Anne-Mette sa...

Så mange flotte premier! Og jeg er med jeg!

Link til bloggen : http://thunem.blogg.no/1296312492_vinn_mange_premier.html

Har også deltatt på facebook og invitert 25 venner..

Så nå krysser jeg bare fingrene for at jeg vinner. :D

Silje Kristin sa...

http://siljesks.blogspot.com/2011/01/give-away-hos-3-snart-4.html

Der har jeg lagt inn innlegg i min blogg :)

Mai sa...

Blitt venn og informert venner!

Anonym sa...

Har delt linken på facebook :)


hege_boe@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg har delt hos meg :) Ida Lind på facebook!

urettferdig@live.com

prinsessetonepus sa...

Jeg delte nettopp konkurransen din på Konkurransenett.no, jeg sjekket det ut - å det har allerede gitt deg 22 besøkende. Håper det kommer mange mange fler di nærmeste minuttene/timene/dagene. Masse lykke til meg konkurransen din, super-duper-koselig!:D Og tvi tvi for meg :P Klemmer fra Tone(Pus.)

Camilla sa...

Jeg er med!
Blitt medlem på facebook, og delt link til gruppen på siden min!

Anne Kari sa...

"Liker" på facebook og har delt med alle mine venner der! : )

marie sa...

Jeg er med :)
Har laget innlegg på bloggen min: http://marieape.blogg.no/1296986697_giveaway_hos_emmaadel.html#comment

Lillebølla sa...

Har blitt med i gruppa på facebook og invitert venner;)

Flott give away:)