onsdag 16. februar 2011

Bare for å ha kontroll på alt...

I en aldri så hektisk hverdag, med masse som skal skje osv. er det fryktelig greit å ha en hjelpende hånd! Trodde aldri jeg kom til å få bruk for det, men når jeg først har begynt å bruke det. Skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte meg uten !Jeg fikk min fra TRYCKDIG, rask levering å mange funksjoner! Man kan ha sine egene bilder, velge farger / skrift type, markere egne merkedager, forskjellig typer maler osv.

                                    Har du noe som hjelper deg gjennom en hektsik hverdag ?



Nå forsvinner også BOBBEN min :-) Har fått hår i fra Saras å er ekstremt fornøyd. Første sending måtte desverre i retur siden det var feil farge, men rask levering å utrolig god service! Annbefaler alle å kjøpe hår fra Saras om dere er på jakt! Jeg skal bruke mitt på fotoshooten jeg skal på i begynnelsen av mars, sammen noen gravide damer, hos en utrolig flink fotograf! :-) Nå må det bare bestilles time til å bli brun og blid! Hva skulle man gjort uten spray når man er gravid?



Nå skal jeg prøve meg på å sy snekkerbukse til sneisen i samme stoff som kjolen jeg sydde til Emma... Dette kan bli morro... Noen som har en nettbutikk i bakhode der jeg kan få kjøpt tekstiler / mønster kanskje ?  




4 kommentarer:

Iris sa...

Utrolig fin på håret var du absolutt!

veronika Døli sa...

spennende med nytt hår!? pån igjen med styret. haha!!

Ja må SÅ få bestilt bli brun time. Hjelpes, det er et MUST. Hvis ikke kler jeg IKKE av meg :P haha

Størstepia sa...

Så stilig du var på håret da!
Men også kult med extentions!! Du får legge ut bilde når du får de på:-)!

Ja, jeg føler meg også helt HVIT om dagen, gleder meg til jeg kan ta en soltime igjen...

Klem fra størstepia

Stine Reithe sa...

Utrolig fin du er på håret, men det er så utrolig godt med langt hår åsså :-) jeg har nettop tatt ut mine extentions fordi jeg syntes det ble i veien hele tiden siden jeg fikk datteren min for 3 uker siden ;-)

http://www.textart.no/index.php?main_page
denne siden har jeg bestilt stoff fra flere ganger før og har vært superfornøyd ;-)bestilte stoff den 2.desember og det kom tundt en uke senere ;-)