tirsdag 8. februar 2011

Er det noen som gleder seg til i kveld tro?

Jeg gleder meg kjempe masse!


matprat.no
Ny sesong med Frustrerte fruer begynner å rulle på skjermen, gubben kommer hjem tidlig for å rekke det.. Da blir det litt kveldskos med biffsalat i fanget, fruene på tv å en gubbe som følger halveis med etter 15 timers arbeidsdag.. Jaja, koslig skal det bli. Nå vet jeg jo det at han kommer tidlig hjem på tirsdager for å få med seg fruene !
Nå har jeg også noe nytt jeg skal prøve, å har derfor bestillt meg en hel del på iherb i dag! Dette skal virkelig bli spennende.. Å jo mer å mer jeg titter, ser og leser, skjønner man egentlig hvor lite som skal til, å ikke minst hvor mye bedre det er. Dette blir spennende å prøve, vil komme ett realt innlegg om dette når alle varene er i hus :-)

Strikke pinnene er også i flittig bruk om dagen, siden jeg må ligge mest mulig stille kan jeg jo strikke :-) Så er nå i full gang med hjemreise dressen til lillegutt.. Sokker og lue er ferdig, nå begynner selveste dressen! Vil dere se kanskje ?



3 kommentarer:

Linn sa...

Hihi,så søtt at Øyvind følger med på fruene ;)
Ha en kjempe kos kveld sammen foran kassa med biffsalat!

Jaa,jeg vil se sokker,lue og dress :D

Emma sa...

Ja, jeg vil se:D
Gleder meg også veldig til fruene i kveld, blir nok en spennende sesong:p

marita sa...

Har veldig lyst å se heimreisedressen du strikka :) Skulle ønske eg kunne strikke! :)