mandag 7. februar 2011

Er dette det eneste jeg får ?

Ja nå nærmer det seg valentine og morsdag. Her i huset har det aldri vært noe fokus på valentine, men morsdag blir jo feiret.. Jeg har da alltid feiret farmor på morsdagen, siden jeg ikke har noe mor. Men det er like koslig det, om ikke kosligere! Nå er hun jo på gamlehjem, men når hun var i sine fulle fem var vi alltid der på deilig kveldsmat en gang i uka med varm kakao og krem! Å ikke minst middag like ofte, om ikke oftere.. Slike minner er koslig å ha :-)


Men over til poenget!

Det er jo alltid sånn at jeg må minne min kjære mann på denne morsdagen, men i år skal jeg ikke gjøre. Han skal virkelig få lov til å vise sin "romantiske" side. Selv om jeg er styggt redd for at morsdagsgaven min i år, ble den pakka med lambi dorull med påskrevne kjærlighetsdikt, som han kjøpte på lørdag!

Jeg er spent på noe av det dere har fått fra mannen ??
Men han er en aldeles flink pappa, når han først er tilstede å ikke står på i huset for familien:-)

Å som dere sikkert vet bor vi i en litt kjedelig tilstand der vi sover i stua! Jeg har endelig fått meg seng, men Øyvind sover på madrass på gulvet!
Siden jeg i dag har jeg en liten sliten prinsesse på erten her hjemme, får hun lov å kose seg oppe på sengene
våres, med HIV O HOI, før vi skal inn å bade å stelle oss for kvelden. 


I kveld begynner 4 stjernes middag,  å jeg gleder meg! :-)

7 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Blir spennende å se om han husker den:) eg er like spent på om min mann gjør det, han er like romantisk som en oppvask kost:p

Søte prinesessen på erten :)

Linn sa...

Hehe,spennende :)
Jeg pleier alltid å måtte minne han på det! Og gjerne hinte litt om hva jeg ønsker meg ;)
For han finnes ikke romantisk i det heeele tatt!
Men er faktisk ganske flink til å finne på gavetips selv

Iris sa...

Gutter er elendige til å huske sånne ting, så jeg tror nok vi pent må minne dem på det :(

Beate, A Brighter Day sa...

Oi! De dorullene likte jeg ;) Hvor får man tak i dem?

Junirose88 sa...

hmm.. typisk at de må minnes på det ja. er sånn her også. :) så er spent på hvordan det blir i år i grunn :)

Lise sa...

Tro det eller ei, her fikk jeg faktisk gavekort på klipp, hårkur/massasje, farging, negler og en flott tegning som Emmisen hadde tegnet av mamma og babyn i magen :D Så jeg er strålende fornøyd :D Håper alle hadde det like flott som meg :D

Sofie sa...

Kjempe fint fotograf bilde av de to! :) Noe sånt vil jeg få kjæresten med på.