torsdag 24. februar 2011

Flere vinnere, hvilken premie kunne du tenkte deg ?

Jeg kommer til å trekke noen nye vinnere i kveld, kanskje en ide om hvilken av premiene jeg burde trekke ?

 FAVA, linnslandsted, navnesmokken, tryckdig, veggfolie, kort og kos, coolstuff, STONZ, merkelapper eller pledd ?

Som sagt hadde vi en koslig tur til badeparken med Siw og Ole i går, Emma storkosa seg i det store bassenget med Ole :-)




Litt is for kosens skyld, gud å sjessen man blir av å være i badeparken.

6 kommentarer:

Linn Hege sa...

Ser ut som om dere hadde det fint på badeland=)

vis jeg skulle vinne, ville jeg vunnet STONZ for har ei datter som er så kald av seg på beina og har hørt mye bra om disse=)

Hilsen linn hege solum
solumjenta@hotamil.com

Grysom sa...

spiller ingen rolle..
hadde bare blitt SYKT gla om jeg hadde vunnet <3

marita sa...

Så kjekt med bading! :D Eg stemme for at du trekker Stonz eller pledd ikveld :D

Mette sa...

Eg kunne tenkt meg å vunnet merkelapper eller pledd :):)
Så herlige bilder :) Liam elsker å bade og.. Vi er alt for lite av å bader i basseng.. må skjerpe oss der :)
Klem

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Jeg kunne tenkt meg almanakk :) Trenger en så veldig sårt for med familie er det alltid noe som må holdes styr på :)

Ser ut som en skikkelig koosedag :)

Anne Mette sa...

Jeg kunne virkelig tenkt meg å vunne premie fra tryckdig , veggfolie eller coolstuff.
Da jeg er arbeidsledig så blir det lite penger å rutte med i måneden. derfor så håper jeg så inderlig sterkt at jeg kan vinne noe slik at drømmen min kan gå i oppfyllelse. Jeg har lenge ønsket meg noe fra tryckdig og veggfolie.
Jeg krysser både fingrer og tær.