tirsdag 1. februar 2011

Har du prøvd dette?

Jeg trodde faktisk ikke det kom til å bli sååååå populært! Men nå må vi nesten forhandle med Emma for at singsangen skal være igjen hjemme, å ikke bli med i barnehagen. Utrolig morsomt å lærerikt, samtidig som du får en enorm kvalitetstid å bygger tradisjoner med ditt barn!


Vi har til nå gjort det på tre forskjellige måter, enten trekker jeg kort fra Emma, Emma fra meg eller så blander vi alle på gulvet å trekker sammen :-P




Når vi så har trukket kortet, å det feks. er bilde av mikkel rev....

Ja, så synger vi Mikkel rev for full hals :-P Å hun kan faktisk alle sangene å kjenner igjen alle kortene!

Å dette må vi faktisk gjøre hver dag, for det er grusomt populært. Å Emma elsker det rett å slett!

 Vi avslutter alltid med en god hard og varm klem/nussesuss :-)

For å komme direkte klikk HER, eller klikk på høyre side der det er bilde av SINGSANG!

Ha en fortsatt flott tirsdagskveld :-) Her ligger gubben rett ut med omgangsyken, men skulle vell nesten tru han hadde svartedauen! virker det kjent ? Det skulle virkelig vært morsomt å se hvordan han hadde taklet 9 månder med smerter, kvalme å bekkenløsning! høhø

9 kommentarer:

Mette sa...

Så kjekt :D:D:D
Fine bilder !:))
Det må prøves når Liam blir større :)
haha.. Svartedauen ja :D Ler meg forderva :D:D
Klem

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

De kortene har vi også, og vi digger dem ;)

Stine-Elise sa...

Tante barna mine har samme=)=) De er også helt ville etter kortene. Eneste er at når de er to kan det bli litt krangling om hvilke kort som skal synges og hvem som skal få lov til å holde kortet=)=) hihi

Linn sa...

Så koselig :) Moro å leke med barna når dem er så ivrige!
Haha,syke mannfolk er ikke lett nei :p

Lise sa...

Ja de er absolutt til å annbefale altså! Emma koser seg såå liksom.

Ja det er helt utrolig, regne svartedauen! hehe kanskje jeg skal legge ut bilde, så kan dere se for dere selv hvor "syk" han er å ikke orker noen ting.. Reid opp feltseng i stua med klut i panna! hehe jaja

Iris sa...

Utrolig herlige bilder!
Uff, når mannfolka blir syke kunne de like gjerne ligget for døden tror jeg... :-P Håper han raskt blir frisk og at dere andre ikke blir syke!

Katrine Helen sa...

gu kor genialt! :) sånn må eg også skaffe til Gabriella :D

Hehe..er ikke bare min mann som er så fryktelig syk når nesa renner litt altså. må jo være hjemme fra jobb i to uker pga en forkjølelse :p

Nette´s lille Drømmeverden sa...

Hei, så hyggelig blogg du har her :) Vi har også singsang kort, de kortene er veldig populær her i huset.
Har også en juleversjon.

Ha en fin onsdag videre.

klem

Nenna sa...

Så koselig det så ut! :)