søndag 20. februar 2011

Hus prosjektet tar endelig form!


Vi (eller Øyvind) har endelig begynt på utbyggingen etter en hel del forsinkelser. Nå er ytterveggen rivd og tilbygget skal på plass..   Øyvind har ferie fra i morgen, så nå kommer det til å gå fort i svingene! Takk å lov for det, jeg vil nemmelig inn snart! Selv om det er en liten stund til enda. Denne gangen skal vi ikke flytte inn før siste lille list er spikra på plass, eller tar det hundre år!


Jeg kunne vell egentlig tenkt meg å hatt denne åpne løsningen jeg, ikke bare at det går fortere, men man slipper jo faktisk vindusvask for resten av livet. Selv om vi har kjøpt vinduer som liksom skal vaske seg selv til hele huset, tviler jeg på de virker! Men skal jo bli morsomt å se! Noen med erfaringer kanskje ?


Her har vi da bygglederen som holder styr og orden for at alt skal bli gjort riktig til en hver tid!

5 kommentarer:

Iris sa...

Godt å se at sjefen er på plass og passer på at alt går som det skal :)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Gleder meg til å se hvordan det blir der nede :)

Linn sa...

Hehe,søtnosen i stolen da ;)
Merker nok stor fremgang på huset når han skal ha ferie fra jobben ja.
Flink kar!

therese sa...

vinduer som vasker seg selv? det har jeg ikke hørt om, hvordan fungerer det? blir spennende å høre om dine virker!

Little angel lost sa...

Så spennende! Gleder meg til å følge med videre, og gleder meg til å se resultatet! :)

Og så søt Emma er det hun sitter å passer på. Godt det er noen som holder arbeidene i ørene ja! =)