torsdag 3. februar 2011

Husker dere barndomshelten Albert Åberg? PS. IKKE les om du vil bevare gode minner!

Ja alle husker vell lille søte Albert Åberg å hans hemmelige venn Skyber.. Nå skal det sies at årene etter tv / bok karrieren var over, ble kanskje Albert Åberg litt "borte" fra folkemengden. Så om du vil bevare de gode ord om Albert Åberg, vennligst ikke les videre! :-)  Men slik endte det da med vår alle kjære Albert Åberg :



Mel: Teddybjørnvisa

Lille Albert Åberg var jo mye for seg selv,


Og før han fylte fjorten var han blitt en kriminell.

For hemmelige Skybert var en kjeltring og ett svin,

Som lurte Albert til å prøve hasj og heroin.





De e’kke alltid lett å fylle damene sitt krav,


Da Albert fylte tyve var han fortsatt like rar.

Han hadde ikke hake og fremdeles ikke hår,


Og nå er han en jomfru på snart toogførti år.

 
 
Vil dere kanskje vite hvordan det gikk med Teddybjørnen Theodor ??

8 kommentarer:

Iris sa...

Hehe, ja det er ikke alltid så lett å være kjendis og tre ut av rampelyset :P

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Hehe, den er morsom :)

SV: Starbucks iskaffe kan du kjøpe på kiwi i allefall... Og den kommer til norge ;)

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Kaffesjappa kommer hit :)

Linn sa...

Sånt syns jeg er morsomt ;)
Jaaah,jeg vil vite mer om Theodor :D
Starbucks kaffen har jeg sett på Kiwi og Ica og Maxi her Lise :)

Katrine Helen sa...

SV. Da synes eg dere skal skaffe barnevakt og ha en skikkelig kjærestekveld med kino og middag:D

Pia sa...

Ha ha, ja det er vel flere av de "kjente, kjære" figurene som ikke akkurat blir snasne som voksne. Hva med Ludde? Hinkel Pinkel? Bare elendighet, spør du meg... Ludde får seg vel aldri dame.

mammaKine sa...

Hehe, så morsom historie. Ha en fin dag, klem fra Kine

Lise sa...

haha, nei han ludde trur jeg ikke det er sjanser i havet :-) hehe

Hinkel pinkel skal derrimot bli spennende å se hva fremtiden vil bringe der ;)

Starbucks kaffen er kjøpt inn, smakte den lyse først.. Den var ikke noe for meg altså! Nå er det den mørke som skal nytes i kveld :-)