onsdag 9. februar 2011

jeg er redd vi har en svakhet i familien!



Ingen, å da mener jeg INGEN av oss klarer å smile på komando! Det er virkelig en stor svakhet i familien Trygsland/ Risvold! Alt blir liksom bare helt feil.. Å jo fler å fler bilder jeg tar av Emma, ser jeg bare denne svakheten mer å mer.. Hvordan kommer gliset til lillegutt å bli tru??

Satt å kikka gjennom gamle bilder litt i stad, utrolig mange godbiter! hehe

Men men, om vi ikke kan smile er vi jo veldig glad i hverandre heeeele tiden forde!  :-)


Hvilken familiesvakheter har dere ??

9 kommentarer:

Mette sa...

Hehe så skjønne !:)
Familiesvakheten vår er vel att ingen kan synge :P Høres ut som noen stukkene griser hele gjengen :P hehe..

Mette sa...

Hehe så skjønne !:)
Familiesvakheten vår er vel att ingen kan synge :P Høres ut som noen stukkene griser hele gjengen :P hehe..

therese sa...

Søte dere er! :)
Vi er ikke så gode på å lete etter ting her i huset, kjipt!

Iris sa...

Jeg pleier å få dobbelhake på alt som er av bilder!

Fam. Lia sa...

Jeg pleier å si at jeg er like fotogen som et strykejern.
Da mannen min og jeg tok bryllupsbilder, sa jeg til fotografen på forhånd dette.
Dette var ikke noe problem sa fotografen(det fikset hun), helt til dagen kom.
Oi, sa hun.....er du en av "de"!!!! Hahah...bildene ble ikke så ille heldighvis!!

Marianne sa...

He he, som å se eldstegutten hjemme hos oss:)

Lillebølla sa...

Vi har samme smile problem:P Blir liksom ikke helt ekte smil når kameraet kommer frem:P

Elis@beth sa...

Grattis du er den heldige vinneren av min giveaway!!

Ha en fin kveld!!

Elisabeth

mammaKine sa...

Hihi, så morsomme bilder :-)
Gratulerer med morsdagen i dag! Klem fra meg.