mandag 14. februar 2011

Jeg har sydd min første kjole!!!

Å den ble i det minste laget! Så kjolen på modellen får dere ikke se enda :-)Nå nærmer jeg meg også slutten på kjøreposen til lillegutt, da skal dere få se ! Morro når man faktisk klarer det, å resultatet blir bra.. Ellers hadde jeg gitt opp for hundre år siden :-)Jeg skulle vell strengt talt tatt strykejærnet å retta litt på kjolen før dere fikk se, men i flytte kaos er det ikke alt man har kontroll på!!





Snuppa er lagt, sovna når hode traff puta etter en veldig konsentrert halvtime med barnetv :-)


Har dere hatt en flott valentines day i dag ?

15 kommentarer:

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Awww, så flink du er :) Skulle ønske jeg kunne sy kjoler o.l.

Mette sa...

Så utrulig flink du er ! ! !:)

marita sa...

Så fin kjole! :) Gler meg til å sjå kjøreposen også.

Lady E sa...

WOW så nydelig kjole! Super søt!
Kjedelig at den ble for liten, men nå vet du jo hvordan lage den. Og kan hende den kan bli en søt liten gave?

Får kanskje ta og sende en mail til google, som har alle de tjenseter.. hemm.

Stine sa...

Den var NYDELIG! Rett og slett :)

-Ultima-Thule- sa...

Flott kjole! Så flink du er :0) Ble litt usikker på om jeg skulle kommentere på denne bloggen eller husbloggen... *Smile* Men,men... Ananas som bordpynt høres jo stilig ut, det meste kan jo brukes så hvorfor ikke?? ;0) Koslig at du likte bordpyntingen min. Kos deg videre!! *Klem*
-Kamilla-

Anette sa...

Åå, for en nyyyydelig kjole du har laget!!:) Kunne ønske jeg kunne sy!

Ang babybootsa du kommenterte i bloggen min, så bruker jeg et par timer. Har 3 bestillinger jeg må få gjort ferdig, men lager gjerne til deg også:) Hvis du vil ha, hvilke farge vil du ha? En eller to farger?
Tar 200 kr inkludert porto:)
Og den minste oppskriften jeg har, er 3-6 mnd:)

therese sa...

Kjolen var kjempefin! :)

Bente sa...

heisann. Du er en av dem somfår Mine aller første sangkort.Trenger din adresse slik at fava kan sende dem til dere.Ser du reklamerer for dem du også.Har du de fra før kanskje?
send adressen til bentenymoen@hotmail.com

Iris sa...

Den var kjempesøt!

Katrine Helen sa...

så flink du er! den ble fantastisk fin :)

Linn sa...

Du slutter aldri å imponere meg du husmor Lise ;)
Suuuper søt kjole!

Divamamma sa...

Den var jo utroliog søt! Så flink du er ...

SV : Jeg aner ikke. Den er jo lagd av villkirsebær / surkirsebær. Så det er jo kun en sirup av det. Så jeg vil jo tro at det ikke vil gjøre noe å ta den som gravid da. Man kan jo spise bær og kirsebær som gravid, så da vil jeg tro det går bra å ta den.

June sa...

Så fin den ble :)
Flinka!

Kine Elisabeth Kaarstein sa...

super søt kjole, så flink du er :o)