onsdag 23. februar 2011

Min nye favorittrett!

Etter en dag i badeparken med Emma, er hun nå levert hos svigermor for overnatting.. Så i kveld setter jeg inn kokkekunnskapene mine. (selv om man ikke trenger noe særlig kunnskap for å lage salat)

Så nå venter jeg på gubben skal komme hjem å få dusja av seg sagmuggen, som forresten kommer til å ende opp i hyl å skrik da jeg akkurat UTEN VILJE dusjet opp alt varmt vannet!

Maten står allerede klar, med stekte biffstrimler, squash, shampinjong og løk. Ruccola salat, isbergsalat, tomater, rødløk , oliven fylt med paprika, fetaost og soltørkede tomater og ikke minst deilig lett rømmedressing!!


Ha en flott onsdagskveld! Jeg tror kanskje jeg trekker en ny vinner i kveld!
Om ikke jeg blir for mett ;-)

Sjokoladen i går blei kjempe vellykket, skal lage ett bra innlegg til dere der....


Hva er din favoritt rett? Kanskje jeg vil prøve !

5 kommentarer:

Linn sa...

*Slafs* Det så heeerlig ut!
Jeg hadde nok bytta ut kjøttet med svin eller kylling,ingen fan av biff.
Mmm,nammis

Iris sa...

Jeg er vel svak for det meste innenfor pasta (hvertfall så lenge sjømat holdes langt utenfor) og sammen med nystekte rundstykker/godt brød, ja da er jeg solgt! Ikke at det hørtes feil ut det du laget i kveld heller.

Katrine Helen sa...

dette så utrolig godt ut:)

Min favoritt for tiden er hjemmelaget pizza (sunnere variant) med kylling, hjemmelaget mexikanske kjøttboller og biff. Og hjemmelaget lasagne

Katrine Helen sa...

dette så utrolig godt ut:)

Min favoritt for tiden er hjemmelaget pizza (sunnere variant) med kylling, hjemmelaget mexikanske kjøttboller og biff. Og hjemmelaget lasagne

Helene sa...

NAM! Får vann i munnen her jeg sitter. Min favorittrett er veldig vanskelig å si, men jeg er veldig glad i marinerte svinestrimler stekt på raclette (om det er sånn det skrives?), og "hjemmelagde" potetbåter med litt godt krydder. Ved siden av har jeg løk, paprika og ost, som varmes under på racletten. Kjempegodt! :)