tirsdag 15. februar 2011

Monsterbukse, kjørepose og merking for livet!

Jeg har så utrolig mye garn liggende fra fjorårets akutte strikkedilla (som forøvrig er byttet ut med sydilla ), at nå var det på tide å få brukt noe opp :-) Det har blitt en hel haug med babysokker og sokker til Emma, Monsterbukser å kjøredress til sneipen!  Kjøreposen er ikke helt ferdig enda, må strikke armer å syes sammen så skal dere få se det ferdig resultatet! til høyre ser dere hvertfall fargene jeg har brukt! Så langt fornøyd :-) 


Nå må jeg vell også merke meg med navnet til sneipen, har du tatovert inn navn til dine barn ?
Noen tips om hvor det kan være flott kanskje ?

4 kommentarer:

marita sa...

Du imponerer stadig med alt det fine du laga! :) Del gjerne litt av evnene dine med oss andre :D

Størstepia sa...

Så fin Monsterbukse!! Ønsker meg en slik en etterhvert jeg også;-)

Har ikke turt å tatovere meg, livredd for hvor vondt det vil gjøre... Ordentlig pingle jeg, tihi...

Ha en herlig tirsdagskveld!
Klem fra størstepia

PS: Litt missunnelig på at dere bor i Langesund altså, vi hadde hytte der da jeg var liten, og jeg har mer eller mindre vokst opp der hver påske og sommer...

Katrine Helen sa...

Du er kjempe flink! :) Skulle ønske eg kunne strikke og sy.

Kan du legge ut bilde av tatoveringen din?
Jeg også leiter etter en kreativ måte å merke meg med vesla sitt navn, der jeg kan bygge på den etterhvert som det auler på med unger ;)

Linn sa...

Har navnet til Kajsa på innsiden av venstre ankel :) Har 4 andre også.

Hm,hva med å ha den under den til Emma? På ankelen,på foten,siden av magen,ribbeina eller rundt håndleddet?