søndag 13. februar 2011

Når man har hektiske dager, vil jeg gi en av dere muligheten til å VINNE!

De siste dagene har det rett å slett ikke blitt noe blogging fra min side! Har vært så hektisk, med vannlekasje i kjelleren å en haug med andre ting.. Bekkenløsningen har blitt ganske ille, så nå er det bare å gå på dens premisser! Til torsdag skal jeg til legen igjen å da blir det vell en real snakk om keisersnitt, så får vi vente å se på resultater!
Så i kveld skal jeg slenge meg ned på sofan med kamille mor og barn, colaboks å ikke minst deilig blomkål med dipp!

NÅ vil jeg veldig gjerne glede en av dere!


I forbindelse med min store giveaway har jeg ett samarbeid med BLADKONGEN der jeg får lov å gi bort 6 flotte nummer av akkurat KAMILLE MOR OG BARN! Å siden det da er morsdag i dag, vil jeg benytte annledningen til å gi en av mine flotte lesere 6 nummer av det flotte bladet Kamille mor og barn! Eller om du vil gi det bort til noen du er glad i :-)


Dette gjør du:

1 lodd - Bli følger av min blogg
2 lodd - Bli følger på Facebook
3 lodd - Bilde med link på din blogg
4 lodd - Innlegg på din blogg

Her kan du få flere lodd å øke vinnersjansen din :-)

Bladkongen er en fantastisk flott side!! Jeg har brukt denne flittig å skal innrømme at jeg abonerer på donald duck kryssord (nemmelig det eneste kryssordet jeg klarer) å tre forksjellige ineriørblader! Bladkongen har en flott oversikt over rabatter osv. Absolutt verdt å ta en titt om du er ute etter blader!
Bestillte ett gave abonnoment for litt siden, å gjør man det stopper da abonnomentet opp etter tiden er ferdig. Det er ikke slik at du må si opp selv! Så dette er jo bare helt strålende :-)

Jeg godkjenner alle kommentarer, så ikke jeg går glipp av noen :-)

30 kommentarer:

Størstepia sa...

Heisann!
Så moro da!
Jeg vil så klart bli med på dette - Kamille Mor & barn er jo et kjempeflott blad!

Jeg er allerede følger, og jeg legger ut link med bilde til konkurransen. Er dessverre ikke på FB... Derfor trekker jeg 2 heldige lodd og krysser fingrene!!

Ha en herlig avslutning på morsdagen!

Klem fra størstepia

mammaLise sa...

Jeg er gjerne med, tar to lodd og håper på det beste :)

Ha en fortsatt fin morsdag :)

Mai sa...

Jeg er tilhenger på Facebook, men har ikke egen blogg, så da stiller jeg med ett lodd. :)

Lillebølla sa...

Jeg følger deg på facebook jeg:)

Fin gave da:)

Pia sa...

Yuhuu! Herlig premie! Jeg tar et lodd, og krysser fingre og tær!

June sa...

Jeg er med! To lodd på meg :)

Jannicke S K sa...

Jeg registrerte meg som følger av den koselige bloggen din og har da tatt 1 lodd:)

map79 sa...

Hei,
kjempe koselig blogg - skal surfe videre og sjekke opp sing sang tipset ditt :)

- og du, jeg tar gjerne to lodd :)

Ønsker deg og dine en fin uke!

Tove sa...

2 lodd på meg :)

Mie sa...

2 lodd til meg :) er følger her og på Facebook :) *♥*

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Jeg blir gjerne med :) Er følger av bloggen og på facebook :)

Helene sa...

Hei!
For en fantastisk fin premie! Har ikke lest Kamille mor og barn før, men jeg regner nesten med at det er kjempebra. Jeg leser mye foreldre og barn, og der får jeg så mye god informasjon :)
Jeg har vært følger lenge, og har laget et blogginnlegg om bloggen din, samt linket til giveawayen :)

Så da blir det vel 4 lodd da?
Håper på all lykke! :)

klem

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Full pott på meg :)

http://www.frujacobsen.com/2011/02/vinn-kamille-mor-og-barn-hos-lise.html

Hadde vært deilig å vunnet, da kunne man bare slappet helt av når ungene er lagt. Og i en hverdag med 2 små er det ikke mye avslapping ;)

Ha en fortsatt fin dag :)

Hilde sa...

Hei og hopp! 2 lodd til meg! :-)

Linn Hege sa...

JEg blir gjerne med, trekker to logg, siden jeg er følger her og på FB. (blogg har jeg ikke lenger)

Hilsen linnhege
Ha en fin dag i dag.

Mette sa...

Vet ikke om denne kun var for i går, men hvis ikke vil jeg gjerne være med.
Viste ikke engang at Kamille har et mor og barn blad, men vil veldig gjerne sjekke det ut.
Jeg følger deg både her og på Facebook så det skulle bli 3 lodd. ;p

LykkeLise sa...

Hei hei:)

takk for gode ord Lise:)

Klart jeg vil være med her hos deg, det bladet er jo kjempebra:)

FB, link og kommentar, 3 lodd da;)

Ha en fin mandag:)

Klem Lise

Tonje sa...

ett lodd på meg, siden jeg er følger på facebook ;) slenger meg gjerne med ;)

indie sa...

Høres ut som om du har hatt mye i det siste ja! Jeg selv begynner å nærme meg termin, og merker at det er tyngre for hver dag nesten.

Flott premie i giveawayen, jeg tar et lodd. :)

Thora sa...

Jaaaa jeg er med, kjøper bladet over disk så ett abonement hadde gjort seg. 3 lodd til meg. Klem fra Thora.

Picachu sa...

♥♥•♥♥ Ååå, for en oppmuntrende beskjed i en hektisk hverdag ♥♥•♥♥

Har linket til deg på facebook, samt tipset alle mine 272 facebook venner. Er også følger, så 3 lodd opp av hatten på meg =)

Ha en fin kveld =)

Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Å for en super premie!! Jeg ♥ bladet, og prøver meg med 4 lodd. FØlger deg begges teder fra før og har lenka her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/vinn-kamille-mor-og-barn.html

Ha en nydelig onsdag!

Klem fra Hilde

PS Konkurranse hos meg og om du vil være med ;)

Nette´s lille Drømmeverden sa...

Hei,
Jeg er følger og legger ut link på bloggen min

så det blir 2 lodd :)

Marthe Elisabeth sa...

Følger av bloggen, og på face :)

Anonym sa...

Hei hei!
Tre lodd på meg!
Mvh Camilla!

toyotacrown@hotmail.com

Veronica sa...

Bloggen din er en ny oppdagelse for meg. Skikkelig inspirerende. Jeg tar da 3 lodd!
Ha en kjempefin helg!
Klemmer

gojinta sa...

Tar 4 lodd, og her er link på egen blogg:

http://gojinta84.blogg.no/1298054474_mor_og_barn_give_away.html

Hilsen

Yvonn Ødegård Østensen

Trine sa...

2 lodd her Lise mor :)

fredrikleander sa...

Jeg liker veldig godt Kamille, så denne giveawayen var midt i blinken!
Jeg følger + linker til givewayen din i bloggen min.
Ønsker deg en flott helg!

Laila2207 sa...

Å jeg elsker det bladet!! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)