torsdag 24. februar 2011

oppskrift på melkefri sunn yoghurt!

Jeg er blitt hekta på kokos, det smaker jo bare helt fantastisk! Så forde om du tåler melk, er denne absolutt til å annbefale. Å virkelig enkel å lage!. Innholder jo ikke sukker å mye sunnere enn kjøpe yoghurt! Gomorgen yoghurt er faktisk den værste yoghurten du kan spise!

Jeg syntes da kokos å kiwi smaker helt fantastisk, må jo ikke ha frukt oppi heller.
Bruker også denne yoghurten i stede for biola naturell i smoothien! utrolig deilig! Men da går det en del kokosmelk også, men er jo ikke i det dyreste laget!

 Har også en del andre oppskrifter med andre smaker om noen vil ha ? Feks. en litt mer "kremet" yoghurt med vanilje smak. Helt fantastisk deilig :-)

5 kommentarer:

Linn Hege sa...

Dette så og hørtes godt ut=) MÅ prøves, takk for tips=)=)

Anne-Marthe sa...

Så utrolig smart:) Takk for tipset! Jeg er laktoseintollerant, så dette passer meg midt i blinken:D

Klem Anne-Marthe:)

Mie sa...

mmm så deilig! takk for tipset, denne skal prøves, jeg elsker kokos også, drikker tilogmed te med kokossmak, hehe *♥*

Bente sa...

kjekt :)er også veldig glad i kokos.Bruker kokosmelk i proteinshaken noen ganger.knallgodt.

Anonym sa...

Det så godt ut! :D Du har en nydelig blogg, å jeg digger headeren din! :P Hvem er det som har lag den?? : ))