tirsdag 22. mars 2011

19 dager igjen til termin ...


Å hvordan i alle dager skal man rekke alt ? Å hvorfor forhandlet jeg meg ikke frem til storrengjøring å klargjøring til babyen av loddsalget jeg hadde på babyshoweren??  Så er det noen som melder seg frivillig, SKRIK UT! 


En liten update av svangerskapet så langt:

 Etter legetime i dag må jeg opp igjen på ultralyd for å måle ny vekt på ungen, heldigvis blir jeg fulgt greit opp pgr. av trangt bekken.. Så nå er det en hel haug med papirer som venter på å bli fyllt ut. Nå er jeg kommet til dette feltet, Tidligere sykdommer : stort sett frisk? skal jeg krysse av den?.. Skjønner meg ikke bestandig på alle disse spørsmålene man må svare på jeg altså.. Det er jo ikke noen tidligere sykdom at jeg er stort sett frisk?

 Det har virkelig ikke vært bare bare med dette svangerskapet her, er virkelig glad for at dette er sistemann å kun 19 dager igjen..
Har sliti utrolig mye med svangerskapsmigrene, nå i det siste har jeg også begynt å svime av, blør ekstremt mye neseblod, lavt blodtrykk og ikke minst den beryktede bekkenløsningen.

I kveld får vi besøk av tante Rikke, tenkte å lage noe god mat selv om det er tirsdag... Det er jo FRUENE i dag :-) 


5 kommentarer:

Lena Marie sa...

Så utrolig flotte bilder dere har fått til!!
Ikke lenge til han kommer seg ut nå, lillegutt!:)

Linn sa...

Huff,skjønner godt at du ser frem til dette svangerskapet er over ja!
For du har virkelig hatt mye nå :/
Får håpe han ikke er så treg ;)

Jatte sa...

Herlige bilder av Emma og magen, hihi!:)

Kos deg ikveld,
Klem klem

Iris sa...

Uff! Det der hørtes skikkelig skummelt ut :S Sånne skjema kan vel gjøre de fleste forvirret tror jeg. Kos dere med Fruene ;)

3hjerter.com sa...

Så fine bilder :D Likte godt det nr. 2 :D