fredag 18. mars 2011

Chris Medina - What Are Words

FOR EN FANTASTISK MANN.....

De har vært sammen i 9 år, dagen de forlovet seg, ble bryllupsdagen satt 2 år etter. TO månder før bryllupet kom jenta utfor en stor bilkollisjon i ett forferdelig uvær. Han fikk beskjed om at hun ikke kom til å overleve, men mot alle odds lever hun. Hun ble rammet av kraftig skade på hjernen å må ha hjelp til alt.. Om ikke jeg tar helt feil er de bare 26 år gamle. Å en sang som denne, med alle de sterke ordene, må si jeg ble helt bergtatt.

Det som er mest utrolig er at han IKKE, ja han kom virkelig ikke videre i American idol.. Skulle vunnet hele dritten, spør du meg da.. Forbanna J-Lo!

Her må dere virkelig se hele..


Hadde din mann gjort noe slikt ?

8 kommentarer:

Happy Lia´s sa...

Å herregud, grøsser helt ned til tærne. For en fantastisk man og sang!!

Iris sa...

For en vakker sang og flink artist!

Anonym sa...

Det er en utrulig sterk historie bak denne mannen. Han gjør det alle mannfolk skulle gjort for den jenta de velger å vie livet sitt til. Når jeg hørte sangen første gang var det bare ei jente som var i tankene mine. Det er den jenta jeg er sammen med, den jenta jeg vil gifte meg med, den jenta jeg vil ha en familie med når vi får litt mer kontroll på livene væres og kan stå på egene ben. Når jeg først hørte historien bak teksten og hørte den en gang til...da kom tårene... For visst du ikke kan stille opp for den jenta du elsker og gjøre absolutt alt for henne (greit vi er mannfolk så vi har noen grenser) så er du ikke verdig å ha ei nydelig jente. Jeg setter meg så inn i livet til chris at vær gang jeg hører sangene så kommer tårene... bare tanken på å misste den jenta jeg ligger ved siden av om kveldene og som jeg våkner opp med i armkroken, klamrende fast til meg...bare tanken på å miste henne får meg til å drukkne puta i tårer... Når du sier ordene "jeg elsker deg" så gir du et løfte til den jenta. Det vil jeg holde. Det burde alle holde. Jeg elsker deg kjæresten min<3

Anonym sa...

Nydleg sang. Fatter ikke at han ikke kom videre i american idol..
Kom noen tårer her nå jah :)

mammaLise sa...

For en utrolig vakker sang!
Er helt sikker på at han får en bedre karriere utenom American idol enn hva han ville fått hvis han hadde blitt med. Det er absolut noen som tør å satse på han!

Kine Elisabeth Kaarstein sa...

den sangen er så utrolig nydelig og for en fantastisk man.. historien bak sangen er utrolig sterk og gjør sangen så utrolig sterk ...

en virkelig tankevekker <3

Mamma Anita Jakobsen sa...

Åååh Fy søren jeg GRIIINER!!! Så sterkt, helt vanvittig stort av han. Han gjør virkelig det alle menn burde gjøre, og det er virkelig EKTE da, ekte kjærlighet. Nei jeg bare griner jeg, VAKKERT!

At han ikke gikk videre er en skam!

Nenna sa...

Helt nydelig, rett og slett! Tårene trillet når jeg så denne videoen! :)