søndag 27. mars 2011

Dagens tips, LØP OG KJØP!

Det er utrolig mange tilbud ute å går for tiden, det gjelder bare å finne de som faktisk er best..
Har du noen tips ? Her kommer hvertfall mine :


Jeg venter alltid på dette tilbudet, å som regel holder det å kjøpe en flaske før neste tilbud kommer.. Er egentlig avhengig av Kerastase, men er bare bra for håret å bytte litt på. Så når de kommer med dette tilbudet er det bare å løpe og kjøpe.. Det er nemmelig veldig billig. Ikke nok med det, men denne store flaska er utrolig drøy å holder utrolig lenge. Loreal serien er jo også noe man bare får kjøpt hos frisøren, å der må man gi rett over 600 kr for en stor flaske! Ran kaller man det..

Her i huset holder en sånn flaske i ca. 3 månder. Å vi vasker håret hver dag..

Dette tilbudet finner du på blivakker.no

Jeg er også medlem av Gropon.no , der har de nå 60% på gavekort på lekmer (trykk på banner til høyre for å komme til nettbutikk). Denne nettbutikken har jeg handlet en god del i, alt fra klær, leker til interiør. Har aldri benyttet meg av tilbudene til har på groupon, men det skal jeg gjøre noe med i dag! :-)


Noen som har tips om flere gode tilbud kanskje ? Taes imot med glede..

Jeg har enda ikke fått mail fra blogspot, jeg får forsatt ikke kommentert noen andres eller min blogg, noe som er en smule frustrerende.. Noen som har vært borti det samme ?


2 kommentarer:

Grysom sa...

får du lest min blogg?
man får som regel komnetert andres blogger om man logger inn med google konto..

Benti sa...

Liker å handle fra feelunique jeg :) mye billigere for ting der en her i norge, så er det jo gratis frakt :)