tirsdag 15. mars 2011

En beklagelse fra min side. Å "husprosjekt" nr. 2 !

Her har det virkelig gått i ett i det siste, så blogging har rett å slett blitt nedprioritet! Men nå kommer jeg sterkere tilbake.. Kamera mitt gitt desverre også i bakken for litt siden, så skal få kjøpt ett nytt senere i dag.. Da blir det nok litt bildeoppdateringer også..

Her har husprosjektet stått på øverste liste, samt sykdom, IGJEN.. Å den siste delen av graviditeten tærer rett å slett alt for mye på kroppen om dagen.. Men nå nærmer deg seg slutten med stormskritt, å da får vi krysse fingrene å håpe på energinivået stiger til normalen igjen. Meg å Veronika var på en kjempe artig shoot med tre andre gravide.. Skal legge ut bilder så fort de er ferdig.. Blei super fine å kule..

Husprosjekt nr. 2 er også i planene, denne gangen til snuppa.. Heldigvis har jeg en dreven mann som liker å jobbe å pusle med ting. Så ny lekestue blir det på Emma når huset er ferdig vell og merke..
Hadde egentlig tenkt å bestille en slik lekestue på nett, men så koslig når pappa sjøl har laga den... Er jo litt stas det.. Å i tillegg kan han få lov å være litt stolt, man må jo ikke ta fra dem manndommen helt :-P


Vinnerne av giveawayen er kontaktet. Har fortsatt gavekort fra Linnslandsted, lekmer, navnesmokken, merkalt igjen.. Disse vil bli trukket de nermeste dagene.. Beklager å måtte ha dere på pinebenken, men litt spennende er det vell :-)

Ha en super dag..

5 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Er ikke så lett å få blogget når man har mye og tenke på, er syk og sliten. er ikke bare bare å være høygravid heller :)

Er nok ekstra stas at det er pappa som har bygget lekehuset ja:)

Mie sa...

For et drømmehus for ei lita snuppe da :) Spennende med trekninger, tvi tvi! *♥*

Silje sa...

Wow for ett drømmehus til prinsessa og så gøy at du har en handyman som kan bygge det ;)

Det tar nok på med husbygging, sykdom og det å være høygravid vil jeg tro ja!
Skjønner at du blir sliten og du er nok tilgitt av alle dine lesere;)

Så gøy med shoot da! :D

Ønsker deg en strålende kveld videre !! :D

Klem

marita sa...

Wow, det var litt av eit dukkehus :) Så flink mann du har som kan lage sånt :)

Camilla sa...

Denne har jeg også funnet frem :) Men vi var så heldige å få den gamle dukkestua fra svigermors hage, så da skal den males rosa :)