mandag 21. mars 2011

Er det ikke typisk ?

Enda en smakebit fra shooten i går :-)

Emma er jo selvfølgelig blitt syk igjen, å er hjemme fra barnehagen.. En stor jeksel er på vei, så jeg krysser fingrene å håper det er den skyldige.. Sykdom er det siste jeg trenger nå altså.. Humøret er heldigvis på topp å jeg har vært så heldig å fått stekt egg og kaffe i dag.. Nå har jeg satt hu i sving med vaskekosten.. Hun ville så gjerne vaske gulvet ? Å er det noe hun skal få lov til, så er det jo det. Jeg skal ikke nekte hvertfall.. :-)


 Formen min har også vært ganske så grei i dag.. Å da er det jo ekstra stas å ha en kosejente hjemme da.. Så nå skal vi kose oss med fruktsalat vi akkurat har skjært opp, kaptein Sabeltann på tv før det er kveldsbad og nattinatt.. HIV O HOI!

Det er forresten noe galt med profilen min, jeg får verken kommentert min egen eller andres blogger.. Mail er sendt til blogspot å håper de svarer fort så jeg får lagt igjen noen spor etter meg.. Men jeg er absolutt innom å titter på bloggene deres :-) Føles nesten ut som jeg ikke hilser på kjent folk i butikken rett å slett.. Er det noen som har vært borti dette problemet før ?

4 kommentarer:

Iris sa...

Herlige bilder av lillejenta :) Håper hun bir frisk snart og at profilen din fikser seg. Fortsatt god mandag!

June sa...

Herlige bilder :) Håper lillesnuppa blir fort frisk igjen.. Jeksler er noe herk når de kommer, en gjennom her og 2 som er rett rundt hjørnet :/

Ha en fortsatt fin kveld :)

Linn sa...

Uff da,får håpe det er jekslen som plager terta di! Og at hun kommer seg raskt :)
Godt med sånne dager hjemme med kos da.
Kajsa var også hjemme i dag,med den dumme mageknipen sin igjen.
Klem klem

Trine T. sa...

Flott blogg du har. Jeg elsker å følge slike store oppussingsprosjekter (ble selv ferdig for 1 1/2 år siden) Emma er jo som snytt ut av nesa på pappaen sin:-D

Ha en fin kveld!