søndag 20. mars 2011

Grilltur med akebrett, barnebursdag og den berømmte isen.


Etter endelig å ha fått 2 1/2 time på øye i natt, kan man vell ikke akkurat si man er så fryktelig uthvilt. Hadde en koslig dag i går som startet med grilltur med mange av barnehagebarna sammen med foreldre, så var det videre i 4 års bursdag, så var det rett ut til svigermor å levere Emma på overnattingsbesøk. Å tilslutt en koslig tur til Veronika sammen med pistasj isen.. JA vi elsker virkelig pistasj is!!

Det blei pølsegrilling. Emma skulle grille sine egene pølser, punktum.

 Barna dro hverandre i akebrettet, noe som var fryktelig morsomt. Åsså så sterke de er..

Jeg gleder meg virkelig til klokken fire.

Meg å Emma skal opp til en super fotograf Wenche C. K. Andersen å ha en aldri så liten shoot.

Bilder kommer så fort som overhode mulig.. Gleder meg til å vise dere..

Ha en flott søndag videre..

1 kommentar:

Iris sa...

Så flink Emma er som griller pølsa si selv :) Gleder meg til å se bildene.