lørdag 19. mars 2011

Jeg hadde virkelig ingen idé ...

I går skulle meg, Veronika og Rebekka ha en skikkelig jentekveld. Vi skulle lage deilig pizza, spise godis å ikke minst pistasjis til en god film. Dette avtalte vi den dagen Martine til veronika fyllte 2, så har ikke tenkt noe særlig over det.

Wenche C. K. Andersen
Å må virkelig si, det som møtte meg i døra, EN FANTASTISK BABYSHOWER, med flotte damer som hadde tatt puter på magen så jeg ikke skulle føle meg uttafor, god mat, gaver, loddtrekkning, smaken av barnemat å gode venner. Det var bare helt fantastisk, for en god vennegjeng jeg har! Jeg ante faktisk fred og ingen fare, helt til siste stund! Alt var pyntet i blått. Å siden jeg trudde dette var en real jentekveld, hadde jeg tatt på den blå joggedressen å sminkeløs attpåtil..
Så rimelig godt å se alle de andre glansbildene etter å ha sett bilder fra i går (jeg kommer sterkere tilbake).Dette er virkelig minner jeg skal ta vare på.. Å setter utrolig stor pris på dere alle sammen jenter!


Jeg tok noen bilder fra Rebekka, siden jeg ikke hadde med noe kamera! som forresten skal få en fastplass i veska så det alltid er med.. Den distre perioden min må bare ta en ende først !

 Fikk faktisk forhandlet meg til middager og pistasj is, så jeg skal ikke klage :-)

 Jeg fikk en veldig flott kurv til meg selv, der det var blad, joggedress, ammeinnlegg, bodylotion o.l. Å ikke for å glemme nippelkremen, som jeg kommer til å elske dere for om noen uker! Å i tillegg to fantstiske bleiekaker. Tavle til å skrive og henge ting på, sammen med ett skilt der det sto: GOD MORNING, LET THE STRESS BEGIN!! hehe.. luer til babyen, som jeg faktisk ikke har tenkt på, sengesett osv. Ja utrolig mye flott som dere snart skal få se bilde av.. Som sagt må jeg få kjøpt meg ett nytt kamera først :-) Noe som kanskje begynner å haste litt..


Nå er det virkelig klart for lille bassetasse å komme...

En uforglemmelig kveld for meg.. Å nå gleder jeg meg virkelig til å være med å planlegge for Veronika!

I morgen skal vi på fotoshoot hos Wenche som har tatt det øverste bilde blandt annet. Dette var etter gravidshooten sammen med fire andre gravide kropper, derriblandt min gode venninde Veronika. Utrolig flink fotograf.. jeg gleder meg masse å bildene vil selvfølgelig komme så fort som mulig :-) Jeg fikk faktisk med min hardtarbeidene mann også, noe som jeg ser på som ett under.. 

11 kommentarer:

Silje sa...

Å så koselig!:D Å så gøy at du ikke har ant noen ting før denne kvelden ;) Herlige venninner du har:)

Utrolig flott bilde av deg! Å så kult at du har fått med deg mannen din også! Fine minner da den lille kommer ;)

Ha en fin kveld videre! :D
Klem

Mette sa...

Så heldig ! !:) Håper eg får det m neste og :D hehe.. Aldri vert på, men det er sikkert kjempe kjekt !:):) Eg skal lage til mine venninner ihvertfall :)

Iris sa...

Dette så og hørtes veldig gøy ut! God lørdags kveld.

Katrine Helen sa...

For noen utrolig snille venner du har!:) Virkelig godt gjennomført. Godt å få en slik kveld sammen med gode venner :)

Størstepia sa...

For en fantastisk overraskelse!!
Så bilder inne hos Rebekka også, så moro dere så ut til å ha det!

Nydelig gravidbilde av deg forresten!

Klem fra størstepia

Benti sa...

For en koselig blogg :D aag, nydelige bilder:D

marita sa...

Nydelig gravidbilde! :) Og så heldig du er som har venninner som laga babyshower :)

Linn sa...

Flotte og godhjerta venner har du Lise :) Heldig du er,så mye flotte gaver!
Du er utrolig nydelig gravid,fytti!
Hot mama :D
Åååh,så koselig med ordentlig gravid bilder,til og med med Øyvind :)

Nette´s lille Drømmeverden sa...

Så hyggelig av dem å gjøre :) høres ut som du har kost deg veldig.
Håper du får det gøy i dag også i dette pene været.

klem Anette

PS! du har en kjempe fin mage.

Divamamma sa...

Utrolig koselig ! :-)

3hjerter.com sa...

Så utrolig koselig da du!!! :D