fredag 4. mars 2011

Mammatreff, falskt hår og dukkehus fra Lundby

I går kveld var jeg på mammatreff med noen flotte mødre fra barnehagen. Utrolig koslig å møtes i en annen setting enn rushet ved henting og levering. Var en av mammaene som tok bryet med å be alle å enhver, å dette er noe å annbefale. Alle tok med ett pålegg e.l. å vi spiste å koste oss.. Har nemmelig hatt en sykdomsrunde igjen her hjemme, så derfor ingen blogging de siste dagene.. Men nå kommer jeg forhåpentligvis sterkere tilbake..

Rundene på nav har også begynt, lurer på om det blir like morro den gangen her. Eller blir det samme rabalderet som sist!! hmm.. Kan vell ikke si annet enn "jeg krysser fingrene"..

Jeg har også klippet meg, å jeg sier bare TAKK GUD FOR FALSKT HÅR!!! Så ingen offentlige bilder av meg på noen månder! Godt jeg skal gjemme meg bak bleier å babygulp snart! Men sorgen ble slukket med gull av Northug, for en seier! Han er jo bare så frekk :-) Så blir det feiring med oreokake.. namnam..

Vinnere av flere premier er klart, kommer ett eget innlegg etterhvert..

 Men er det kanskje noen her som kunne tenke seg i vinne ett dukkehus fra Lundby  ?


13 kommentarer:

mammaLise sa...

Jeg kunne tenke meg å vinne ett dukkehus fra Lundby til mitt tantebarn <3

Der sa du noe, jeg burde klippet meg selv... Uff, vil ikke! Blir jo aldri fornøyd hos frisøren.

Ha en fin kveld

Linn Hege sa...

thea her hadde kosa seg så med ett dukkehus ifra lundby, ho elsker å leke med slike "små" ting og koser dseg da=)

linn hege

Iris sa...

Utrolig kjedelig å gå misfornøyd ut fra frisøren :( Håper dere får en fin helg!

Katrine Helen sa...

Så koselig :) Spleisemat er ingen dum idè. Håper du slipper styret med NAV. Jeg også måtte gjennom et h*****e med de.

Ha en super duper fin helg :)

Kine Elisabeth Kaarstein sa...

hørts veldig koselig ut med mamma treff :o)
et dukkehus fra Lundeby hadde nok falt godt i smak her i huset ja :o)

Linn sa...

Hørtes koselig ut med ett sånt treff :) Ikke dumt.
Hm,ble du ikke fornøyd med sveisen asså? Hvordan sveis da,kort eller?
JA TAKK til dukkehus fra Lundby :D

marita sa...

Herlig bilde, og så kjekt med mammatreff :) Får håpe NAV greier å gjøre noke rett, dei overraska meg positivt no nylig, så det går visst ann å vere heldige med dei :)


Oh ja, kryssa fingrane og håpa eg vinner Lundby dukkehuset :D

Lillebølla sa...

Dukkehus fra Lundby hadde vært flott å vinne:) Har siklet lenge på de, mulig det blir bursdagspresang til jenta mi som fyller 5 år i mai :)

Ha en fin dag!

Mie sa...

Så kjedelig å ikke bli fornøyd hos frisøren da. Godt det vokser ut igjen ;) Selv har jeg ikke vært hos frisøren siden rett før datteren min ble født i oktober 2008! hehe, en liten stund siden ja :0. Dukkehus fra Lundby er vel alle småjenters drøm :) *♥*

Jannicke sa...

Koselig med mammatreff! Blir kjent på en annen måte da!
Et dukkehus hadde nok falt i smak hos tullemor er etterhvert ja:)

Anonym sa...

Såg at reprisene av Unge Mødre der du er med, skal komme i dag ettermiddag, synes du er så morsom og ærlig. Herlig å sjå deg på skjermen :)

Lise sa...

hehe :) utrolig gøyalt å lese det du skriver! ser meg igjen i masse! det å bli missfornøyd hos frisøren er grusomt. (åskjer jo så å si vær gang);) å nav!!! hoff sier jeg bare! krysser fingrer sammen med deg!!

ønsker deg å dine en fantastisk uke :)
klem lise

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Herlig blogg.
La meg til som følger.
Kommer snart innom igjen.