onsdag 16. mars 2011

Når bollekinn har fått en ny betydning, må man ta de siste innkjøpene!

Ja, jeg har rett å slett fått dette sjarmerende "fødetryne", er det ikke flott a gitt.. Øyvind sier jeg ikke er til å leve med fortiden å det går i kallenavn som PREGZILLA! Er det rart jeg blir en smule sur når ingenting går som det skal!!jaja..  Så i dag har jeg rett å slett gjort noen siste innkjøp og i tillegg hentet 3 babypakker.. Jeg kjenner på kroppen, det er utrolig deilig å ha svigermor hjemme fra syden igjen.. Så i kveld er det litt kvalitetstid med mannen i hus.. Emma er på overnattingsbesøk!!!!


Pakka fra apotek1 var absolutt den beste!! Ingen tvil.. Å venter du baby burde du benytte deg av denne.. Pakka får du gratis HER

Den inneholder:
8 stk. Pampers New Baby bleier
Body fra Lindex
Våtservietter fra Dermica
Skin Care Cream fra A-Derma
Bamse 2i1 dusj og schampo fra CCS
Fisher Price voksetre
Bok fra Sandvik
Foreldre & Barn
Allround cream fra Dr. Greve Pharma
Salve fra Bepanthen
Akrem
Baby Bubbel Bath fra SebaMed
Ammeinnlegg fra Avent
Kosttilskudd Ammende fra Lifeline
Håndkrem Natuvive Papaya fra Aco
Smokk fra Avent
 
 
Libero pakka innholder:
1 liten bleiepakke med fem Baby soft nr. 1 og ni Baby soft nr. 2

En leke til babyen
Libero stelleunderlag
Libero toalettveske m/prøver
En lue til babyen
En plakat om babymassasje
Prøve på Tena Mini Magic
Tørr- og våtkluter fra Libero
Div. brosjyrer

 

 
 Pakke fra BAM inneholder:
BLENDA Sensetiv såpe og skyllemiddel
Avent ammeinnlegg
Antibac våtservietter
Prøve på risgrøt
Truseinnlegg
Møllerstran sprøyte
Små prøver på kremer/ oljer / såper 


Truser til Emma, skal nemmelig på en ny shoot til Søndagen.. Har noen kule ideer.. Skal legge ut bilder så fort de er ferdig.. Meg å Veronika har jo også vært på en gravidshoot med tre andre gravide jenter.. Har sett noen bilder å de blei knallfine.. Kommer bilder når jeg har fått alle sammen :-)

Jeg er forresten på jakt etter en veske/bag som jeg kan ha med på sykehuset.. Så det må jo være litt strl. på den.. Er det noen som vet om en nettbutikk / butikk hvor man får kjøpt dette ? Alle mine vesker / bagger er pakket ned i flyttelasset. Orker rett å slett ikke begynne å leite! 

I kveld blir det total blackout, med hjemmelaget pistasjeis i skåla! namnam..  




8 kommentarer:

veronika Døli sa...

Ååh du er fiin Lise!! Og tenk, snart er lillegutt her :D:D Goosh, rart at denne tiden snart er over for oss begge, og vi sitter her med 2 barn hver..:) Hvem hadde trodd det for bare noen få år siden??:):)

Du må bare roope ut om du trenger no hjelp den siste tiden!:) Bag kan du alltids låne av oss om det skulle skje noe nå snart!:P:P

Blir kos med total avslappingskveld med deg og Rebekka til fredag <3

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Hihi, ser det godt på ansiktet ditt nå ja at det ikke er lenge igjen :)

Har du hentet rimi pakka? Den er også kjekk å ha :)

Kos dere i kveld med total avslapping :)

Katrine Helen sa...

synes ikke du så så bollete ut jeg :) fine pakker du har fått. jeg fikk de samme men visste ikke om at libero hadde en også.

Du kan jo se på finn.no etter bag :)

Størstepia sa...

De pakkene har jeg også hentet meg. + Rimi sin, den var det også endel stæsj i:-) Greit å ta med seg, og de små beholderne er jo supre å ha med når man skal på tur.

Jeg sverger til North Face bagene, men vi har funnet de på tilbud enten hos XXL eller Sportshuset. JEg bruker mest den M eller L bagen. Håper du finner deg en bag!

Kos deg den siste tiden - merkelig nok savner man magen etter den er borte.. Og særlig siden jeg vet at jeg ikke skal ha fler...

God klem fra størstepia

Pia sa...

Ha ha, ja, det sies jo at man kan se på ansiktet til gravide at de er fødeklare...;)
Synes jo du ser vakker ut! Men lykke til! Dette blir spennende!

Camilla sa...

Synes du ser absolutt strålende ut jeg frøken :)
Legger meg til som følger!!
Ha en fin dag!
Klem

Little angel lost sa...

Synes du ser fantastisk ut jeg da! :)

Håper dere hadde en koselig kveld sammen :)

Birgitte sa...

synes ikke du ser bollete ut i det heletatt!:)

så fine å kjekke pakker, hvor får du tak i disse pakkene? :P skulle gjerne hatt de pakkene jeg og :)