mandag 21. mars 2011

Nok en helg gått, termin ikke lagt unna..

Da var nok en helg omme, men ingen hvem som helst helg..
Jeg har virkelig kost meg å i går var vi på shoot hos Wenche, utrolig flink.. Men når jeg fikk se bildene, var det bare WOW, de var jo råbra :-)

Tok med litt stæsj jeg fikk på babyshoweren på fredag, blandt annet dette skiltet som vare var så hærlig :-)


Å av utrykk til å dømme, er dette ett perfekt skilt som passe utrolig godt til denne familien.. Dere kjenner kanskje igjen de stressende morgentimene??

Nå er det ikke så lenge igjen til termin heller, kjenner på hele kroppen at det nærmer seg med stormskritt! Hvordan skal man rekke alt.. Å er det noe jeg har glemt tro.. Føler meg egnetlig like blank som da jeg skulle få Emma. Har kjøpt inn masse klær å litt forskjellig, men på babyshoweren fikk jeg en kurv fyllt med masse jeg trengte, som jeg ikke har tenkt på selv i det hele tatt.. Ammeinnlegg, luer til babyen å ikke minst nippelkremen!! Hva skulle jeg gjort uten nippelkremen..!!!!


Kanskje dere vil se noen flere bilder fra shooten?


 Nå er det kaptein Sabeltann som suser å går på skjermen for en febersyk Emma..

11 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Stilige bilder med det skiltet :) Vil gjerne se flere:D

Blir man egentlig noengang helt klar? hehe. Men så lenge man har det viktigste så går det jo fint an å kjøpe resten etter fødselen, om det er noe man har glemt :)

Anonym sa...

vil gjerne gjerne se flere bilder :-)
hun er så nydelig jenta deres!
så dere på unge mødre, å syns dere virker som fantastiske mennesker!

hege

Linn sa...

Mange fine bilder Wenche hadde lagt ut!
Artige :D

Ja tenk,nå er det jammen meg ikke mange dagene til du er 2 barnsmor :)

Anonym sa...

Vill gjerne se flere bilder =D

Iris sa...

Veldig herlige bilder, og jeg vil gjerne se flere :)

Mari - mamma til Emil sa...

For noen herlige bilder :) Tenk at du snart er tobarnsmor, så utrolig spennende :) Jeg også vil! :)

Anonym sa...

Vil gjerne se flere beilder:D

Anonym sa...

Vil veldig gjerne se flere bilder :D

Mie sa...

Hihi, herlig skilt! Og superskjønne snuppa di da. Jeg har et skilt i gangen min "You can't scare me, I have children". Man blir vel aldri 100% klar, eller utlært som mamma :D Noen ganger tenker jeg at barna lærer oss like mye eller mer enn vi lærer dem! *♥*

Silje sa...

Hehe, herlig skilt! :D Utrolig fine bilder og vil gjerne se flere ;)
Håper du slipper å gå over terminen.

Klem

3hjerter.com sa...

Så flotte bilder!! Likte veldig godt det øverste - utrykket hennes passa så veldig godt til teksten å skiltet :p Ser ut som ei lita rampejente.. Hehe