onsdag 23. mars 2011

Opp og hopp ...

Deilig å våkne til ett smørblid barn  i dag. Hvertfall etter å ha sitti oppe ganske så seint i går kveld for å komme inn på Altinn... Å enda, ikke enda har jeg kommet inn.. Øyvind kom å henta Emma i dag for å kjøre henne i barnehagen, så kan jeg bare sitte her å trykke refresh knappen helt til jeg kommer inn! I dag må jeg en tur til byn å få hentet mere resept å kjøpe inn litt småting, siden svigermor henter snuppa i barnehagen kan jeg tillate meg å gå litt ekstra i dag å heller slappe av til kvelden.
Hadde besøk av tante Rikke i går, å vi kosa oss med deilig mat, og oreo milkshake til dessert.. Den er helt fantastisk å må prøves av alle.. utrolig lett å lage! Kan legge ut oppskriften senere i dag.. Nå skal jeg hoppe i dusjen, etter det uheldige frisørbesøket mitt bruker jeg minst en time for at det skal se någenlunde greit ut.. Argh.. Takk å lov for Saras hairexstensions <3 JEG er avhengig!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Er det bare 18 dager igjen..???? herregud så fort det svangerskapet ditt har gått a, mitt var mye lengere....:-)( virket iallefall sånn) Du må ha Masse lykke til Lise..gleder meg til å se lille nurket.. har dere funnet navn eller..? skal følge med her på bloggen din, regner med at det dukker opp bilder av lillegutt etterhvert..:-) foresten nydelige bilder av deg og Emma. Hun er kjempe skjønn:-)gleder seg vell til å få baby i hus nå tenker jeg og bli storesøster.. d blir stas..! ser foresten at du har noe løs hår av noe slag.. funker det greit eller.. lurer på å bestille, men er så mange varianter.. klem fra carina H.V

Iris sa...

Oreo-shake er bare himmelsk! Eneste kipe er at jeg tror ikke jeg tåler melk :(

Tori sa...

Ute etter ny header? Lager gjerne, gratis. ta kontakt på header86@hotmail.com :)
Flott blogg du har, kjekt å følge gjennom graviditeten og husbyggingen :) Kunne godt tenkt meg et grundig innlegg med bilder om dette, da jeg selv er i samme fase :)