fredag 25. mars 2011

Oppskrift på Oreo milkshake...

Dette må bare være verdens beste Oreo milkshake! Utrolig enkel å lage å smaker helt himmelsk..  Kom plutselig på her om dagen at jeg skulle prøve med Oreo kjeks istede for sjokoladepulver, det har seg sånn at jeg koser meg med en milkshake på lørdagskvelden etter snuppa er lagt for å slapper av å kose meg.. 


Å jeg elsker sånn tykk milkshake som man må streve litt for å få opp av sugerøret, det er deilig det!

Jeg bruker 4 kuler Vaniljeis
1/2 - 1 dl Melk
2 Oreokjeks
å litt sjokoladetopping



Det blir den perfekte milkshake!

8 kommentarer:

veronika Døli sa...

Nam nam!! Elsker oreo milkshake selv!! Gått mye av det i det siste faktisk :D

Little angel lost sa...

Nam! Det så godt ut!! :)
Tror denne oppskriften må prøves ut :)

Størstepia sa...

Nam, nam;-)
Oreomilkshake er smaskens!!
Ha en flott kveld!
Klem fra størstepia

Linn sa...

Oooh,nam nam :)

Veronica sa...

mmmm...det hørtes helt fantastisk ut. ønsker deg ei god helg!

Mette sa...

Åå så deilig :) Skal prøve meg på sånn eg nå :) Men m dots kjeks ;)

Iris sa...

Nam nam! Kjenner jeg fikk litt vont i magen nå :P God helg!

Nina sa...

Mmm,dette må prøves ut!!
Koselig blogg du har,blitt fast leser:)
Vet du om det kommer en gutt eller jente??

Har selv ei jente på 2 år og gravid med lillebror,termin i mai:)