lørdag 26. mars 2011

Over og ut...

Frustrasjonen over altinn, etter at jeg selvfølgelig var en av de 25% som ikke kom meg inn på nettsiden, gikk utrolig fort over når jeg endelig fikk sjekket hos pappa.. Hat gikk fort over til en nyforelsket følse med sommerfugler i magen.. Noe som kommer utrolig godt med midt opp i husbygging og etterhvert 2 barn.. Halleluja...

Det nydelige været som er ute, å her ligger jeg rett ut med halsbetennelse og øreverk! Vi får ty til andre midler i dag, Øyvind skal komme tidligere hjem i dag så det skal virkelig bli godt kjenner jeg.. Imens tar vi en real bakedag å får fyllt opp fryseren litt.. Nå er det hjemmelaget fyrstekake og miniskillingsboller som står for tur ! Alle som kan får nyyyte det gode vårværet, overgangen fra vinter til vår, er virkelig en deilig årstid!

2 kommentarer:

Mette sa...

Godt å høre att du får igjen :))
Ooff.. stakkar.. Må ha masse god bedring, og kose dere inne m bakedag :):)
Igår prøvde eg milkshaken din, men eg brukte dots siden eg ikkje er så glad i oreo :) Det var uuuutrulig godt :)NamNam !!
klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann!
Har lagt deg til i mammablogglisten vår, håper du synes det er ok. :-)