onsdag 31. august 2011

Her er min lille prins !


 NÅ skal dere få se min ekte prins William..

Han veide hele 4980 gram å det var rett å slett ingen lek!
-JA, jeg fødte normalt!
Kanskje ikke så rart til å være 19(!?!) dager over termin.


nummer 2, ikke så nøye med han!

Til Emma hadde vi alt klart. Navnet var bestemt, sengen sto på plass og vi gledet oss masse!

SELVFØLGELIG gledet vi oss utrolig mye denne gangen også, men med husprosjekt å alt med sitt, hadde vi rett å slett ikke tid til å tenke så mye på hva vi hadde i vente.



Navn fikk han først forrige helg da han ble døpt William Oliver og var fire månder! Han ble jo født dagen da prins William giftet seg! Så Øyvind mente det ikke skulle være noe diskusjon engang, jeg ville han skulle hete Oliver. Siden Emma også har dobbelt navn, ble det dette denne gangen også. Men i de fleste tilfeller blir han kaldt Sneipen, da det var kallenavnet når han ikke hadde noe navn. Sengen tok vi inn når vi var kommet, sammen med stellebordet og alt det andre! Nå er det vell snart på tide å få frem vippestol o.l. :-)

Han har vært utrolig heldig å fått verdens beste storesøster!

En deilig følse å være tilbake i denne verden kjenner jeg.. Har fortsatt dårlig med tilgang til nett, så blogging fra mobilen blir nok godt brukt de neste ukene :-)
Vi er midt i nedpakking og flytting så her er det kaos.
ANNBEFALES IKKE TIL SMÅBARNSFORELDRE!

Nå skal jeg ha meg en bloggrunde å lese alle deres fantastiske blogger igjen!
GLEDER MEG!

Vi BLOGGES

4 kommentarer:

Mette sa...

Såå kjekt å høre fra dere :D Nydelig lille William Oliver :)
Fine stolte storesøster og :):)
Kos dere :)
Klem

Hild Frøya sa...

Gratulerer så mye, med en STOR og fin gutt.

Hild Frøya sa...

Gratulerer så mye, med en STOR og fin gutt!

Katrine Helen sa...

Så nydelig prinsen din er:) Tipper Emma er stolt storesøster:)
klem