tirsdag 30. august 2011

Tjohei, kan noen hjelpe meg?

Etter en "liten" rolig periode her hos meg, har jeg planer om å komme fullt tilbake :-)

En sniktitt på sneipen min? 


En kobinasjon av oppussing ( vi er nå midt i flytting ), en mann som aldri er hjemme, alene med ungene, begrenset tilgang til internett osv. Har bloggen blitt godt nedprioritert! Men NÅ har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet å er på full vei! Skal jobbe litt ned med bloggen å få den fiks ferdig.. Så håper jeg dere har lyst å følge meg igjen :-)

Gleder meg til å vise dere bilder av huset.. Har blitt super fint!

Min nye baby har jo også kommet.. Så bilder å oppdatering skal komme her ganske så snart..

Kan  noen hjelpe meg?

For å få blogget i mellomtiden nå som vi ikke har internett, så lurer jeg på om noen vet hvordan jeg kan blogge fra min mobil? SONY ERICSSON EXPERIA ARC.. Hadde vært gull :-)


Da kan jeg med GLEDE si: VI BLOGGES !

7 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Velkommen tilbake!:) du har vært savnet! Har sett lille prinsen på bloggen til venninnen din, og han er helt nydelig:) Gleder meg til å se bilde av huset.
Ha en fin kveld!
Klem:)

marita sa...

Gler meg til meir blogging fra deg :)

Linn sa...

Juhu,så moro å se at du er tilbake snuppa! :D

Kikka sa...

Oj! Gøy! Her skal jeg følge med igjen! Titt gjerne innnom en tur hos hekleriheklera.blogg.no også:)

Iris sa...

Last ned blogger-droid app til mobilen! Hvis du går inn på android market og søker etter blogger finner du den der. Google appen for blogging funker også, men jeg opplever at bildene blir rare når de lastes opp, de får et rutemønster :s

Velkommen tilbake igjen forresten og gratulerer så mye med sneipen! Gleder meg til å lese det som kommer :)

Anonym sa...

YES! Kjempebra at du endelig er tilbake! :-)

Oda :) sa...

Jeeii, så moro at du er tilbake! :D